4. lokakuuta 2012

Se on moro!

Vihdoin ja viimein sain patistettua itseni perustamaan jo kauan haaveilemani leipomisblogin. Olen haaveillut tästä jos pitemmän aikaa ja nyt päätin ryhtyä tuumasta toimeen ja perustaa oman leipomiseen ja kaikkiin herkkuihin liittyvän sivuston.

Tulen päivittelemään tänne kaikkia leipomisreseptejä ja kuvia aikaansaannoksistani, niin makeista kuin suolaisistakin herkuista. Erityisesti minua kiinnostavat erilaisten muotokakkujen väsääminen ja ennen kaikkea kakkujen koristelu. :)

Aivan näin aluksi haluan esitellä teille minun ahkerat apukokkini, jotka ovat aina kanssani häärämässä keittiössä ja ojentamassa auttavaa tassua. Kyseessä ovat minun kaksi syötävän ihanaa kissaani; Teuvo ja Lola. Me lähimmät tunnemme nämä kaverukset paremmin lempinimillä Teukka ja Lollero. :)


Teuvo
Lola


 
 
Alimmasta kuvasta näkyy että Teukka ei ollut oikeen kovin mielissään kuvaamisesta ja poseeraamisesta. Ilme sen kertaan ettei sitä vois vähempää kiinnostaa olla linssiluteena. :)


2 kommenttia:

  1. Ihan mahtavaa, että oot saanu tän blogin pystyyn! :)Haha, aika pahan näkönen tuo Teukka tossa alemmassa kuvassa. :) Onko Lollerolla jotenki normaalia pidempi häntä, ku ainaki tossa kuvassa näyttää siltä? Mä oon nähny teidän kissat vaan sillon ku ne oli ihan pieniä pentuja, pitäis kyllä nähdä nyt ku ne on isoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos kiitos ja kiva kun kirjoitit tänne! Voi olla että kuva Lolleron hännästä vaan hämää, aika normaalilta sen häntä muuten näin normaalisti näyttää. :) Teiän pitää koko perheen voimin tulla moikkaan kisuja ja Alma mukaan kans. :)

      Poista

Jätä viesti Herkkukatille